בלוג סקס asthegroveturns.net

מה גברים מפשים באישה

מה גברים מפשים באישה

כל גבר מחפש משהו שונה אצל אישה ויש תכונות שמושכות גברים יותר מאחרים. כתוצאה מכך, זה יכול להיות קשה להגדיר מה גברים מחפשים באישה. עם זאת, ישנן כמה תכונות כי הם אטרקטיביים אוניברסלית לגברים שיכולים לתת לנו הבנה טובה יותר של מה זה כי גברים מחפשים ומעריצים נשים.

ראשית, גברים נוטים להימשך לנשים בעלות אופי חזק וביטחון. גברים לרוב רוצים בת זוג שיכולה לעמוד על שלהם ולא מפחדת לקחת פיקוד וללכת אחרי מה שהם רוצים. נשים שלוקחות יוזמה ומגלות תחושת ביטחון עצמי חזקה בדרך כלל בולטות בפני גברים.

שנית, גברים נמשכים לנשים אינטליגנטיות בעלות יכולת לנהל שיחות והחלטות אינטליגנטיות. אינטליגנציה היא אחת התכונות הסקסיות ביותר שאישה יכולה להחזיק על פי גברים. חשוב שהגבר ירגיש תחושה של גירוי אינטלקטואלי ונפשי כאשר הוא מבלה עם האישה.

שלישית, גברים מעריכים נשים המפגינות עמדות חיוביות ומערכות אמונה. נשים אופטימיות ואופטימיות נוטות להביא לידי ביטוי את הצד החיובי של הגברים. יתר על כן, גברים מעריצים נשים שאינן מתעכבות על עניינים שליליים ובמקום זאת מחפשות לפתור בעיות ולהתמקד בהשקפותיהן החיוביות.

לבסוף, גברים נוטים להימשך לנשים המציגות את עצמן באופן המשדר יופי ומעמד כאחד. המשמעות היא שגברים יעדיפו להיות עם אישה שלבושה באלגנטיות ונוטפת תחכום מאשר עם אישה שמגזימה במראה שלה עם לבוש וסגנונות לבוש פרובוקטיביים. יתר על כן, גברים נמשכים גם לנשים הדואגות לגופם, הן פיזית והן רגשית.

באופן כללי, אין קבוצה אחת ברורה של תכונות שכל הגברים מחפשים אצל נשים, אלא גברים נוטים להתמקד באלמנטים שונים כגון ביטחון עצמי, אינטליגנציה, גישה ומעמד. המפתח הוא שנשים ימצאו את השילוב המושלם של כל התכונות הללו שיעזרו להפוך אותה למושכת עוד יותר ובסופו של דבר לבת הזוג האידיאלית עבור כל גבר.

השאלה מה גברים מחפשים אצל אישה תלויה גם במטרות שלהם. למשל ישנו הבדל גדול בין גבר המחפש רק לזיין, לבין גבר המחפש בחורה להקמת משפחה. אם הגבר מחפש רק לזיין הוא בעיקר יסתכל על מבנה הגוף. דוגמה טובה לזה אתם יכולים לראות באתר https://www.sexanak.com/ שם הנשים אינן מציגות את אישיותן אלא בעיקר את גופן המתקתק 
נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

המונח "נערת ליווי" משמש מזה עשרות שנים לתיאור אישה המקבלת תשלום עבור חברתה ושירותי המין שלה. זהו מקצוע שהיה חלק…

תאריך : 25/04/2024
לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

עבודת מין היא נושא שנוי מאוד במחלוקת וסטיגמה שלעתים קרובות מעלה דימויים שליליים וסטריאוטיפים כוזבים במוחם של אנשים. בעוד שיש…

תאריך : 16/04/2024
יחסי מין: הבנת מעשה האהבה האולטימטיבי

יחסי מין: הבנת מעשה האהבה האולטימטיבי

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus, הם הפעולה הפיזית האולטימטיבית של אהבה ואינטימיות בין שני אנשים. זה כרוך החדרה ותנועה…

תאריך : 12/04/2024