בלוג סקס asthegroveturns.net

המסעדות המובילות בונציה

המסעדות המובילות בונציה

ונציה, הידועה גם בשם "עיר הגשרים", מפורסמת בתעלות הציוריות שלה, בארכיטקטורה המדהימה שלה, וכמובן, במטבח המענג שלה. ממאכלי ים מלוחים ועד פסטה מעוררת תיאבון, ונציה היא גן עדן לאוהבי אוכל. עם כל כך הרבה מסעדות לבחירה, זה יכול להיות מכריע להחליט היכן לסעוד. כדי לעזור לצמצם את האפשרויות שלך, אספנו רשימה של 3 המסעדות המובילות בונציה.

 

1) Osteria Alle Testiere – – ממוקם בשכונה המקסימה של קסטלו, Osteria Alle Testiere הוא ביקור חובה לאוהבי פירות ים. המסעדה נעימה, עם כמה שולחנות בלבד, מה שהופך אותה לחוויית אוכל אינטימית. התפריט משתנה מדי יום, בהתאם לשלל הטרי ביותר של היום. כמה מנות חובה כוללות צדפות צדפות בגריל, ריזוטו דיונון דיונון ובס הים המפורסם ברוטב יין לבן. הצוות הקשוב והידידותי רק מוסיף לחוויית האוכל הכוללת. הקפידו להזמין מקום זמן רב מראש, שכן מסעדה זו אהובה על המקומיים והתיירים כאחד.

2) All'Arco – אם אתם מחפשים חווית אוכל מזדמנת יותר, לכו ל- All'Arco, מסעדה קטנה וצנועה החבויה בסמטה קטנה ליד גשר ריאלטו. מלון משפחתי זה מגיש מנות ונציאניות טעימות מאז שנות ה-60 של המאה הקודמת. התפריט פשוט, ומציע מגוון של cicchetti (חטיפים קטנים) וכמה פניני הטוב ביותר בעיר. נסו את הבאקלה (baccalà – בקלה מלוחה) או את פניני הפרושוטו והגבינה לטעימה אותנטית של ונציה. אל תתפלאו אם תראו תור מחוץ לדלת, מכיוון שהאהוב המקומי הזה תמיד שוקק לקוחות.

 3) Ristorante Quadri – לחוויית אוכל משובחת, אל תחפשו רחוק יותר מ- Ristorante Quadri, הממוקמת בכיכר סן מרקו האיקונית. המסעדה מתגאה בנוף מדהים של הכיכר והבזיליקה, מה שהופך אותה למקום המושלם לארוחת ערב רומנטית. התפריט מציע טוויסט מודרני של המטבח הוונציאני המסורתי, עם מנות כמו טליאטלה לובסטר וקציצת עגל ברוטב כמהין. השירות ללא דופי והאווירה האלגנטית הופכים את המסעדה לבחירה פופולרית לאירועים מיוחדים וחגיגות.

לסיכום, ונציה היא לא רק חגיגה לעיניים אלא גם חגיגה לבלוטות הטעם. עם מגוון רחב של מסעדות המציעות מאכלים טעימים, אין פלא שהאוכל משחק תפקיד כה משמעותי בתרבות העיר. בין אם אתם מעדיפים חווית אוכל מזדמנת או יוקרתית יותר, 3 המסעדות המובילות האלה בונציה בטוח יספקו את התשוקה שלכם וישאירו רושם מתמשך. אז, בפעם הבאה שאתה בוונציה, הקפד להוסיף את המסעדות האלה לרשימת חובה לבקר שלך.

ואם האוכל הטעים בוונציה גרם לך להעלות במשקל, אתה צריך קצת פעילות ספורטיבית. אם אין לך מוטיבציה, תוכל לעשות זאת עם נערות ליווי בחולון

אל אביב: העיר התוססת של ישראל

אל אביב: העיר התוססת של ישראל

כשחושבים על ישראל, הדבר הראשון שעולה בראש הוא המשמעות ההיסטורית שלה, חשיבותה הדתית והסכסוכים הפוליטיים שלה. עם זאת, יש עיר…

תאריך : 25/04/2024
נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

המונח "נערת ליווי" משמש מזה עשרות שנים לתיאור אישה המקבלת תשלום עבור חברתה ושירותי המין שלה. זהו מקצוע שהיה חלק…

תאריך : 25/04/2024
לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

עבודת מין היא נושא שנוי מאוד במחלוקת וסטיגמה שלעתים קרובות מעלה דימויים שליליים וסטריאוטיפים כוזבים במוחם של אנשים. בעוד שיש…

תאריך : 16/04/2024