בלוג סקס asthegroveturns.net

ביקור קצר בוונצייה

ביקור קצר בוונצייה

כאחת הערים האיקוניות ביותר בעולם, ונציה מלאה בדברים מדהימים לעשות ולראות. מטיול לאורך התעלות וסיור ברחובות המתפתלים של העיר העתיקה ועד טעימות אוכל ונציאני טעים וחקר ההיסטוריה הצבעונית שלה, לוונציה יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או מחפשים לחקור את אחת הערים המפורסמות ביותר של איטליה העתיקה, הנה כמה מהדברים המובילים שתוכלו לעשות בונציה:

חקור את העיר בגונדולה: נסיעה בגונדולה דרך ונציה היא אחד הדברים האיקוניים ביותר לעשות בעיר המהפנטת הזו. שייט איטי זה בסירה מאפשר לכם ליהנות מהמראות המדהימים של הגשרים המעוטרים, הארמונות המפוארים והמבנים הצבעוניים שונציה ידועה בהם. 

בקרו בכיכר סן מרקו:  כיכר סן מרקו (המכונה גם פיאצה סן מרקו) היא הכיכר הציבורית המפורסמת ביותר בוונציה ומקום ההתכנסות המרכזי של העיר. זהו גם ביתם של כמה מהמבנים האיקוניים ביותר של העיר, כגון בזיליקת סן מרקו, ארמון הדוג'ה והקמפנילה (מגדל הפעמונים).

צאו לראות ציורי קיר: ציורי קיר ואמנות רחוב פזורים בכל רחבי ונציה, לעתים קרובות מתארים סצנות מההיסטוריה העשירה של העיר. מציורי קיר מורכבים ועד סצנות אקוורל מפורסמות, יצירות אמנות אלה הן דרך נהדרת ליהנות מהתרבות וההיסטוריה של העיר במקום אחד.

אכלו כאוות נפשכם: איטליה ידועה כמובן באוכל הטעים שלה וונציה מתגאה בכמה מהמטבחים הטובים ביותר במדינה. ממנות פירות ים ונציאניות קלאסיות ועד פסטות איטלקיות מסורתיות, יש כל כך הרבה מה לנסות! בנוסף, רשת התעלות של העיר מספקת כמה חוויות אוכל ייחודיות באמת.

לחקור את האיים: ונציה מורכבת מיותר מ -100 איים, כגון לידו די ונציה, מוראנו וטורצ'לו. חקור איים אלה כדי למצוא אבני חן נסתרות עוד יותר וחוויות בלתי נשכחות. במלון לידו תוכלו למצוא חופים בתוליים ואתרי נופש הממוקמים על הים האדריאטי השליו. במהלך הביקור אנו מקווים שתפגוש גם בחורות לזיונים ובילויים. ואם זה יהיה חסר לך, שתחזור לארץ תוכל להתפנק עם הנערות של Escort Girls

לא משנה מה אתה מחפש לעשות, ונציה בטוח להציע משהו לכל אחד. מבילויים ונציאניים קלאסיים ועד חוויות ייחודיות ובלתי צפויות, ונציה בטוח תשאיר את המבקרים מבודרים ומהופנטים במשך ימים ארוכים. 

נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

המונח "נערת ליווי" משמש מזה עשרות שנים לתיאור אישה המקבלת תשלום עבור חברתה ושירותי המין שלה. זהו מקצוע שהיה חלק…

תאריך : 25/04/2024
לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

עבודת מין היא נושא שנוי מאוד במחלוקת וסטיגמה שלעתים קרובות מעלה דימויים שליליים וסטריאוטיפים כוזבים במוחם של אנשים. בעוד שיש…

תאריך : 16/04/2024
יחסי מין: הבנת מעשה האהבה האולטימטיבי

יחסי מין: הבנת מעשה האהבה האולטימטיבי

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus, הם הפעולה הפיזית האולטימטיבית של אהבה ואינטימיות בין שני אנשים. זה כרוך החדרה ותנועה…

תאריך : 12/04/2024