בלוג סקס asthegroveturns.net

איך להחזיק מערכת יחסים מרוחקת

איך להחזיק מערכת יחסים מרוחקת

ככל שהעולם שלנו מתקדם יותר ויותר לעבר עבודה מרחוק, זה הופך להיות נפוץ יותר ויותר למצוא את עצמנו במערכות יחסים מרוחקות, עם חברים, משפחה ושותפים הממוקמים קילומטרים משם. בעוד מערכות יחסים מרוחקות יכולות להציע חופש, גמישות והזדמנות להכיר תרבות אחרת, הן עדיין מערכות יחסים, ומגיעות עם סט אתגרים ייחודי משלהן. הנה כמה טיפים לשמירה על מערכת יחסים כאשר אתה והשותף שלך נמצאים במקומות שונים.

1. הקפידו לתקשר לעתים קרובות: לעתים קרובות מדי, מערכות יחסים מרוחקות עלולות לסבול מחוסר תקשורת, מה שעלול להוביל לבעיות שצצות בהמשך הדרך. הקפד לתזמן שיחות וידאו קבועות או שיחות טלפון, כך שתוכל להישאר מעודכן עם המתרחש בחיי השותף שלך.

2. שמרו על הרומנטיקה: קל לשכוח שמערכת היחסים שלכם עדיין מיוחדת ושהיא זקוקה לטיפוח וטיפול כמו כל מערכת יחסים אחרת. שלחו לבני הזוג שלכם כרטיסים או חבילות טיפוח מדי פעם, או הפתיעו אותם עם ארוחת ערב רומנטית או ערב סרט, אבל בשיחות וידאו כמובן!

 3. דעו שבן הזוג שלכם הוא "אמיתי": קל להתנתק ממישהו שאתם כמעט ולא רואים או שומעים ממנו, אבל חשוב לזכור שבן הזוג שלכם הוא אדם אמיתי, מוחשי, עם צרכים ורצונות שצריך לתת להם מענה.

4. חגגו יחד אירועים מיוחדים: הקפידו לחגוג יחד אירועים מיוחדים ואבני דרך, כמו ימי הולדת וימי נישואין. למרות שאתם לא יכולים להיות ביחד פיזית, אתם עדיין יכולים להפיק את המיטב עם מפגש וירטואלי עם חברים ובני משפחה.

5. קחו חופש מהעבודה לביקורים: אחד האתגרים הגדולים ביותר של מערכות יחסים מרוחקות הוא הזמן והמאמץ שנדרשים כדי להיפגש פיזית, אבל אל תתנו לזה להרתיע אתכם. פנו חופש מהעבודה ותכננו מראש כדי שתוכלו להיפגש פנים אל פנים מדי פעם ולהטעין מחדש את מערכת היחסים שלכם.

עם קצת מאמץ ותכנון, מערכות יחסים מרוחקות יכולות להיות מספקות ומיוחדות בדיוק כמו כל אחת אחרת. המפתח הוא להישאר מחוברים ולזכור שלמרות המרחק, בני הזוג עדיין שם, ושווה כל מאמץ.  אך לא הכל מושלם, יש גם בעיות הקשורות למחסור בסקס. גברים רבים מעוניינים בקשר ,אך בסופו של דבר הצורך בסקס גורם להם למצוא מישהי אחרת. כדאי לשקול לבלות עם נערות ליווי, דבר שלא יבשיל לקשר רציני ולא יפגע במערכת היחסים.

נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

נערות ליווי: הבנת המקצוע העתיק ביותר בעולם

המונח "נערת ליווי" משמש מזה עשרות שנים לתיאור אישה המקבלת תשלום עבור חברתה ושירותי המין שלה. זהו מקצוע שהיה חלק…

תאריך : 25/04/2024
לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

לחקור את העולם המורכב של עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקולות מעצימים של עובדי מין

עבודת מין היא נושא שנוי מאוד במחלוקת וסטיגמה שלעתים קרובות מעלה דימויים שליליים וסטריאוטיפים כוזבים במוחם של אנשים. בעוד שיש…

תאריך : 16/04/2024
יחסי מין: הבנת מעשה האהבה האולטימטיבי

יחסי מין: הבנת מעשה האהבה האולטימטיבי

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus, הם הפעולה הפיזית האולטימטיבית של אהבה ואינטימיות בין שני אנשים. זה כרוך החדרה ותנועה…

תאריך : 12/04/2024